nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

7 Mayıs 2013 Salı

BİCİ BİCİ TARİFİ




Madem adana ya gidemiyorum dedim bende adananın bu özgün buzlu tatlısını kendi evime getiririm.. 
Herkes sevmiyor bunu farkındayım mesela eşim yiyor ama o muhallebisini değil beni tek bırakmamak adına 2-3 kaşık alıyor işte buna en çok sevinen yine ben oluyorum onun tabağını da hüpletiyorum.. 

1- Bici bici yapmaya niyetlendikten sonra al tencereni aşağıdakileri muhallebi olana dek karıştır. 

* 6 çay bardağı su 
* 1 çay bardağı nişasta
* 1 çay bardağı toz şeker (tadı az oluyor daha fazla da koyabilirsiniz )

2- Borcama çok kalın olmayacak şekilde döküyoruz. üzerine bici şurubu dediklerinden damlatıyoruz kendi kendine içine çekiyor . ılıklaşmadan buzdolabına atmıyoruz yoksa çatlar.

3- 4 Alta bici bici muhallebilerini üstüne kırdığımız buzları bici şurubunu ve muzları koyuyoruz pudra şekerini de ilave ediyoruz

5- sağa sola bakmadan hüpletiyoruz. şuanda bile canım çok fena istedi :)

Adanalıyaak :D diyemiyorum üzgünüm.

3 yorum on "BİCİ BİCİ TARİFİ"

Strasbourgdaki Istanbullu on 7 Mayıs 2013 12:33 dedi ki...

hahahah sen adanali degilsin nerdende kesfetmissin bunu ya :) ama cidden hos görünüyo cok merak ettim tadini insallah tatmak kismet olur bu yaz :) ohh afiyet olsun sanirim tam yaz tatlisi buzlu falan :D

Unknown on 7 Mayıs 2013 12:34 dedi ki...

valla ramazan ayında fesahende kesfettim sonra da ayrılamadım buraya geline yaparım ya yada gider yeriz :D yaz tatlısı buzlu çünkü

Strasbourgdaki Istanbullu on 7 Mayıs 2013 15:49 dedi ki...

insallah canim, yapacagimiz o kadar cok sey varki :D

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...