nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

12 Ağustos 2013 Pazartesi

BEBEK ARABASI SEÇİMİ



Bebek arabası seçimi cidden çok zormuş. 
150 TL ile 3000 TL arasında araba seçimi yaparken bütçe düşünüyorsun sonra beğendiğin ürünün bana uygun olup olmadığını düşünüyorsun. 
Bizim kararımız da  % 90 bundan yana olacak henüz almadık ama özelliği kullanımı ve fiyatı bizim için uygun. 










1. Travel özelliği sayesinde ilk 6 ay boyunca ev tipi ana kucağı ile taşıma olasılığı yüksek.. 
aynı zaman da ister anneye dönük ister dışarı dönük kullanılabiliyor.

2. 6 ayın sonun da ise normal bebek arabası özelliği ile yine ister dışarı ister anneye dönük kullanımı mümkün. 

3-  yarı portbebe ( bunu ben uydurdum. ) yarı olması daha iyi kış ayları için örtüsü de tam bize uygun. 

Ürün genel özellikleri ise ; 

çift taraflı kullanım ile bebeği görme olasılığı 
Kol yüksekliği ayarlama
3 kademeli ayarlı sırt dayanağı
Çıkabilen ön bar özelliği 
5 nokta emniyet kemeri özelliği ve bebek baş korumaları
360 derece dönebilen ön tekerlek ve arka frenler
uzayabilen ön ayak özelliği 
Pratik takılabilen ayak rüzgarlığı 
Çift emniyet kilidi 
Bagaj da az yer kaplama özelliği 

Ana kucağı özelliği ; 

0/12 ay kullanım (0-13kg)
Daha uzun ve daha geniş 
Terletmeyen kumaş özelliği 
boyun başlık pilot emniyet kemeri 3 noktada 
Gerektiğinde çıkan boyun başlık 
Oturma ile yatma arası ( anne karnında duruş özelliği )
Üst koruyucu tente 
Tüm gelişmiş ülkelerde hastaneden çıkışta mecburidir.

2 yorum on "BEBEK ARABASI SEÇİMİ "

Boncukkurabiyem on 18 Nisan 2016 19:43 dedi ki...

Merhaba benim bebeğim 3 aylık uçakla seyahat edeceğim.hafif kolay katlanan tekerleri 360 derece dönen çift yönlü bebek arabası istiyorum.ancak oto koltuğumz var.travel almak istemiyorum ne tavsiye edersinz?3-4 yaşa kadar da kullanmak istiyorum

Unknown on 19 Nisan 2016 12:29 dedi ki...

Merhaba ,
http://cekirdekaile0506.blogspot.com.tr/2015/03/hangi-arabay-almalym-weib-1012-model.html buda araba hakkındaki yorumlarım

Kolay katlanan ve hafif tek elle kapanan bir araba olarak en son aldığımız bu arabayı önerebilirim.
http://cekirdekaile0506.blogspot.com.tr/2015/07/joie-bebek-arabas.html
ben çok memnunum inanılmaz rahat senin için tek kötü yanı ön barı yok. ben aldığımda kızım 1 yaşını geçmişti.

bide chicco liteway güzel bir araba ikisini de inceleyebilirsin :)

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...