nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

17 Eylül 2013 Salı

DOĞUM , HASTANE ÇANTASINDA NELER OLMALI




Ahh keşke hemen şimdi kızımla kavuşacak olsam dedim içimden bunları yazarken. !! ama zamanı gelince olması sanırım en iyisi bekliyorum prensesim kollarıma geleceğin o günü , şimdilik te böyle meşkaleler ile zaman geçiriyorum. geçelim konumuza. ;

Bu çantayı hazırlamak kimine göre son 1 ay kimine göre 3 ay doğrusu hangisi bilemem ama erken kalkan yol alır demişler , çantanın hazırda tutmanın ne zararı olabilir ki son dakikaya bırakıp stres yaşamaktan bin kat iyidir.
Hele bir de normal doğum  düşünen ben için her an gelebilir her saniye doğum olabilir düşüncesi bile insanı strese sokacak son zamanlarda. 32. haftam dan sonra sanırım hazırlar kenarda tutarım.

Peki bu çantaya neler konulur ?

* 1 adet gecelik ve sabahlık ( benim krem rengi bu nedenle evde bile kullanabilirim , üstten 4 düğmeli emzirmek için kullanışlı ) 
* 1 adet alt üst takım pijama takımı ( Gri renkte doğumdan sonra kullanabilirim yine üstten düğmeli )
* Son zamanda yaptırılan kontroller yada testler ( hastane de istenebilir ) 
* Sigorta bilgileri , nüfus cüzdanı
* 3*4 tane iç çamaşırı (mümkünse koyu renk )
* Emzirme Sütyeni ( görüntüsünü sevmesem de rahatlık açısından tercih edeceğim )
* Gögüs pedleri örnek )
* Gögüs ucu kremi (örnek
* 2 adet kısa yada uzun çorap ( tercih size kalmış benim kısa  olur sanırım ) 
* Terlik ( yürüyüşe kalmak zorunda olacağım ) örnek
* Tarak , parfüm , diş fırçası , lslak mendil , ped , günlük bakım ihtiyaçları ( hijyen açısından neye ihtiyaç var ise )
* Makyaj malzemeleri ( yüzümü renklendirmek için )
* Eve döner giyilecek kıyafetler
* Kamera yada fotoğraf makinesi ( bu anları ölümsüzleştirmek lazım )
* Islak mendil ve havlu kağıt

Bebek için

* Hastane çıkışı seti tık tık
* Çorap ( extra 1 adet daha )
* ağız mendili  (3*4 tane )
* 1 pijama takımı 
* 2 adet çıtçıtlı badi
* Hırka yada yelek
* Battaniye
* Ev tipi ana kucağı ( çıkış için )
* yeni doğan için bebek bezi
* Biberon ( herhangi bir sıkıntı için)

Uzun bir arayışlar fikirler sonrasında çıkardım listeyi kimine gereksiz gelen bana gerekli gelebilir diye kendi fikirlerimden yola çıkarak hazırladım.



* aldıklarımız hazır olanları kırmızı ile boyadım.

0 yorum on "DOĞUM , HASTANE ÇANTASINDA NELER OLMALI "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...