nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

3 Kasım 2013 Pazar

NİSA DURU ODASI VE EŞYALARI





Dayanamadım hemen geldim ekledim kızımın odası 
içi bomboşken bile harika gözüküyor gözüme her dakika gidip bakıyorum sanki mobilyalar benimle konuşacakmış gibi seviyorum. :)
Tül - halı - perde - avize gibi detaylar ile renklendireceğim odası böyle bembeyaz gözüküyor
o halini de eklemek nasip olur inşallah ..
stickerımızı da yaparsak yeniden resimlerini yükleyeceğim



1. kadife pembe tulumumuz 3 aylık içinde göreceğim günü artık halat ile çekiyorum. 
2 - Maşrapa dedikleri alet ismi her daim garip gelmiştir.
3- Yatak koruyucu alez 
4- minik şapkamız kulaklarımız da üşümesin diye :) aybars abimiz de de var aynısı :)
5- Banyo filesi içi köpüklü diğerlerine göre daha yumuşak gözüküyor
6- Su kovamız aynı rengi olmadığı için beyaz aldık :)
7- Küvetimiz alttan tıpalı kaldırıp su dökme derdine son
8- Halımız kızımın odasında harika duracak :)

0 yorum on "NİSA DURU ODASI VE EŞYALARI"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...