nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

29 Nisan 2015 Çarşamba

Nisa Duru'nun Odası


Hamile anneler için doğum sonrası en zor aşama , bebek odası  nasıl olsa diye öyle çok kafa patlatıyoruz ki bu benim içinde öyleydi çok bebeksi olmasın ama baktığında şirin tam bir kız odası olsun diye hayal ettim hep,

aklınıza gelecek tüm mobilya sitelerine de sanırım baktım. Fiyatlar ciddi paraydı.
En son çilek mobilyada modelimi beğendim , gittim detaylıca inceledim. sonra demirkapı / Gül mobilya şansıma ben bunu yaparım deyince ve yarısında az fiyat verince orda baştan yaptırmaya karar verdim.
üstelik beğenmediğim yerlerini de düzenleyecektim.

Odamızın ilk halini görmek isterseniz buraya 



Odamızın kapısı , kapı süsümüz Eminönü Havuzlu han 
hamile olup bide üstüne İstanbul'da iseniz buraya gitmeyen yoktur  sanırım 
Daha bir sürü çeşit var. 

Yatağımız Büyüyen Beşik ileride o çekmeceler çıktığında tek kişilik yatak olacak , 
İçindeki bebek nevresim takımı ve uyku seti takımı da Havuzlu Han 
Duvar stciker ı internetten aldım ama sitenin adı aklımda değil 



Beyaz sepet Unkapanı Haşim işçan alt geçidi 
Perdemiz Kasımpaşa' da bir mağaza 
Avize Şişhane 'de gene bir mağaza 





Gardolap , Çekmece , Duvar rafı Mobilyanın içinde üretildi. 
Oyuncak Sepeti Koçtaş 
Oyuncaklar kimisi eski benden kalmadı kimisi oyuncak mağazaları

ne yazık ki odan kadar düzenli , güzel bir Dünya'ya gelmedin kızım,
Dilerim hayatta ki yolunu , yönünü geleceğin günü seçtiğin gibi doğru seçersin .. 







0 yorum on "Nisa Duru'nun Odası "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...