nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

1 Temmuz 2015 Çarşamba

Beyaz Ahşap Sallanan Beşik


Bu ara yazdıkça yazasım var benim.. 
Nisa Duru'm için az paylaşım yapmışım zamanında mesela ilk aylarda yattığı sepetini hiç paylaşmamıştım .

Oysa o zamanlar her anne sepet mi alsam ?  Beşik mi alsam  ? 
diye kendini yer bitirir.. 






Biz tam bu nedenle ilk 6 ay için yukarıdaki sepeti aldık. 
Başka bir yazıda 1 yaşına kadar kullanılabileceğini söylemişim ama mümkün değil. 
tabi çocuk sakin yapılı ise 3 yaşına kadar bile kullanırsın ^_^ 
Belli aydan sonra tutunup dikilebilir.
İçindeki tüm herşeyi at makineye yıka ben bide üstüne kurutmaya bile attım.
Koli içinde parça parça geliyor kurulumu da çok kolay.
İster sallanır olsun / ister tak tahtasını sabit olsun sallanmasın. 
Altına mutlaka yükseltici bir şey konması gerekli çünkü içindeki yatak biraz basit biz altına battaniye koyduk hem yükseldi hemde daha güzel oldu. 
Şimdilerde tepeye kaldırıldı. 
İkinci çocuk düşünmüyorum. !!!!
Fakat aileden birisine ihtiyaç olur mantığı ile saklıyoruz bakalım 
















0 yorum on "Beyaz Ahşap Sallanan Beşik "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...